BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »

USER ONLINE

WIDGET MUSLIMAH

LINK WARNA-WARNI

MEH RINGANKAN JARI JEMARI TEKAN LIKE KALO SUKE BLOG KITE

Monday 23 May 2011

Aku sukak Mr Bean yaww~~

            Salam & Hye
          Hallu Aimiey Azizan In Da' House


      Korunk2 ske x layan sitkom MR BEAN?
      Bape ratus juta kali korunk layan sitkom MR BEAN yg dah bjuta2 kali main kt Tv3 tuh?
      Nape korunk ske layan sitkom MR BEAN tuh?
 
      Haha sure korunk pelik nape tetibe aku x semena2 nk nulis entry sal Mr Bean plak neh,kan.Acctually aku skg ngah dlm usaha yg sungguh gigih nk ngumpul Toys Mr Bean kt Cheeky Meal KFC tuh.Huuuu mcm bebudak kan aku neh.Da layak jadik mak budak pong tp dok giler mainan Cheeky Meal * Huh ske ati aku lahh labuu..Kaw hadooo??*  Relax suda..x salah pon kan..Mainan2 dlm Cheeky Meal & Happy Meal MCD sumenyew shomel2 bagai,tuh yg bikin aku geram x hengat tuh! Hape lg kalo mainan2 tuh ader unsur2 Kartun feveret aku cm kt KFC skg edisi Mr BEAN & MCD lak kua kan mainan SPONGEBOB.Hape lg,tross sambarrrr seblom khabisannnnn!!!

       Jeng3..Teddy Mr Bean dari KFC..Siyess shomel giler vaviiiii!!!

       Susun comel2 kt meja opis @ kt meja solek.Nk gantung kt beg sah2 xsmpai seminggu da lesappp kene curik! Oh noooooo!!

      Oleh krn aku nih fanatik MR BEAN,so aku sikitpon xrase busan nengok sitkom MR BEAN walo bjuta2 kali skalipon kt Tv.Walopon da bleh hafal jalan cte Cerite neh tp aku ttp nk tgelak nengok mamat lurus bendul neh.Xpayah mgunakan dialog pjg2,ckup ngan mimik muka & keSENGALan die da bleh mbuatkn org gelak golek2 smpai tkentut.Siyes, pelawak2 kt Malaysia aka Finalis2 MaharajaLawak skalipon xdpt bikin aku gelak giler2 vavii cm MR BEAN punye lawak! Tepok tgn utk Mr Beannnnnn!! * tepokla kaw sorg2 jebon*

     Muka x ensem pon tape,janji kelakau tahap kuasa lapan puluh lapan!! Rowan Atkinson aka Mr Bean~

     Salah 1 Mr Bean versi pilem yg sgt2 kelakau x hengat! Siyes ahkak x tipoo kaw dik non!

     Pilem Mr Bean yg betol2 sengal ubi..Senak perut aku nengok...!

   
      Mr Bean animated pon kelakau mcm Mr Bean Sitkom.Hilang stress aku nengok gelagat mamat sengal nih ngan Teddy die..Silelah layan kalo x cayee ^_^

      Aloooo shomelnyee lahhaii Teddy Mr Bean neh..Peluk ketat2 mase tido mmg best!

      Mini Cooper Mr Bean yg shomel..Kalo lah aku dpt kete nih,ari2 aku basuh kasi kilat baekk punye!

      Gurlpren Mr Bean yg same2 sengal cm die gak.Dah laa cm bini Popeye..*x mkn sayur mcm aku gak kot neh*


    Sedutan Mr Bean Sitkom~

    Okeh mai aku jawab plak soklan2 kt atas td bg pihak diri sndirik:-

-Aku ske layan Mr Bean
-Sejak ade jek Mr Bean tuh kt Tv,mmg aku xnah miss nengok.Blom kire lg yg lyn kt Youtube,kt VCD.Dasatt giler fanatikk kannnnnn!! So,x terkire daa bpe juta kali dah
-Aku ske layan Mr Bean sbb cte neh lawak x hengat.Xyah gune dialog bodoh2 bagai,mimik muka & pangai sengal Mr Bean neh wat aku nk tgelak.Hilang ar busan,stress & pape pon pasaan bile layan Mr Bean neh.

  Hokeh,tu jek aku nk nulis utk kali nih *sile jgn busan eh*.Aku maw p lyn Mr Bean kt Youtube seblom ketidurann.Bubuuuiiii...Nuniteeee...Salam ^_^

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...